Z linii produkcyjnej zakładów Fiat w Melfi zjechało milionowe Grande Punto, model wprowadzony na rynek w 2005 roku, stanowiący kontynuację dwóch bestsellerów: pierwszego Punto (od 1993 do 1999), które wyprodukowano w ilości ok. 3,5 mln sztuk oraz drugiej serii (powstałej w 1999, nadal w sprzedaży pod nazwą Punto Classic), która z kolei przekroczyła ilość 3 mln egzemplarzy.
Milionowy egzemplarz Grande Punto to wersja Sport w kolorze rosso passionale, wyposażona w błyskotliwą jednostkę napędową 1.4 o mocy 120 KM /turbo benzyna/. Auto wyróżnia elektryczny szklany dach “Skydome”, koła ze stopu w rozmiarze 17" o promieniach z cięciem diamentowym oraz chromowane lusterka wsteczne. Te dwie ostatnie opcje wyposażenia potwierdzają zainteresowanie, jakim cieszą się akcesoria i detale estetyczne wprowadzone wraz z nowa gamą w 2008 roku.
Grande Punto MY 2008, od początku wielki gracz na wszystkich rynkach, zyskał ostatnio odnowiony wygląd i nowe, ważne elementy wyposażenia, ze szczególnym ukierunkowaniem na młodych klientów. Wystarczy pomyśleć o linii sportowej (Sport i Racing), która stanowi 25% całej sprzedaży, z czego 14% tych klientów wybiera auta o indywidualnym wyglądzie dzięki oryginalnym naklejkom. Nie należy też zapominać, że dziś 30% klientów Grande Punto wymaga Blue&Me, systemu, który całkowicie odmienił paradygmaty komunikacji, informacji i relaksu w samochodzie.
Ponadto, klienci zwracają uwagę na wyposażenie dotyczące komfortu i bezpieczeństwa jazdy odpowiednie dla wyższego segmentu - dlatego 40% z nich wybiera wersję wyposażenia Dynamic. I wreszcie, od kilku tygodni jest w sprzedaży wersja Grande Punto z podwójnym zasilaniem (benzyna/metan), która poszerza gamę Natural Power, aktualnie składającą się z modeli Panda, Multipla, Doblò oraz Punto Classic. Należy podkreślić, że 24% całkowitej sprzedaży Grande Punto stanowi właśnie nowa wersja zasilana metanem. Zresztą, model Grande Punto Natural Power jest idealną odpowiedzią na zapotrzebowanie tych, którzy potrzebują auta szanującego środowisko naturalne i jednocześnie zapewniającego wymierne korzyści ekonomiczne dzięki redukcji zużycia paliwa. Wszystko to przy doskonałych osiągach, niezwykłej zwrotności i najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
(brad) / 30minut
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, 22.III.2024 r. Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu opublikowała w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Rewitalizacja linii kolejowej nr 318 relacji Srebrna Góra-Bielawa Zachodnia od km 28,295 do km 24,300".
czytaj więcejZ ogromną przyjemnością informujemy o nadchodzącym starcie znaczącego projektu modernizacji infrastruktury drogowej w naszej Gminie. Z inwestycją o łącznej wartości 8,6 miliona złotych, naszym głównym celem jest podniesienie standardu dróg osiedlowych, które niebawem przejdą kompleksową odnowę - Mówi Burmistrz Głuszycy Roman Głód.
czytaj więcejNajwiększy dramat większości podróży to oczywiście temat pakowania się na wakacje. Nadpłata za bagaż to koszt, którego każdy chce uniknąć niezależnie czy podróżujemy tylko z bagażem podręcznym czy rejestrowanym. Jak więc wygląda oszczędzanie na bagażu, jak płacić mniej za bagaż, ile kosztuje dopłata do bagażu na lotnisku oraz jak się spakować, aby nie ponosić dodatkowych kosztów? Na te i więcej pytań odpowiedzieliśmy w poniższym artykule.
czytaj więcejW Bielawie zakończono największą w bieżącej kadencji samorządu inwestycję drogową. 15 grudnia 2023 r. zakończono trwającą 15 miesięcy modernizację 3 kolejnych bielawskich dróg tj.:
Wałbrzyski Obszar Funkcjonalny będzie miał swój Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej, który wskaże kierunki rozwoju transportu i będzie stanowił wskazówkę dla rozwiązania problemów związanych z mobilnością w 27 stowarzyszonych gminach.
czytaj więcej